Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

To Be By Your Side - Nick Cave


Διασχίζοντας ωκεανούς, διασχίζοντας θάλασσες
Πάνω από δάση με καβουρνιασμένα δέντρα
Μέσα από κοιλάδες τόσο ήσυχες που δεν τολμάμε να αναπνεύσουμε
Να είμαι στο πλευρό σου

Πάνω από τις μετακινούμενες πεδιάδες της ερήμου
Διασχίζοντας βουνά που καίγονται
Μεταξύ ανέμων που ουρλιάζουν και βροχών που σου αλλάζουν την πορεία
Για να είμαι στο πλευρό σου

Κάθε μίλι και κάθε χρόνο
Για κάθε ένα ένα μικρό δάκρυ
Δεν μπορώ να το εξηγήσω αυτό καλό μου
Δεν θα προσπαθήσω καν

Στα μέσα της νύχτας καθώς τα αστέρια συγκρούονται
Διασχίζοντας τα σύνορα που χωρίζουν
Πέτρινα δάση στέκονται απολιθωμένα
Να είμαι στο πλευρό σου

Κάθε μίλι και κάθε χρόνο
Για κάθε ένα ένα μικρό δάκρυ
Δεν μπορώ να το εξηγήσω αυτό καλό μου
Δεν θα προσπαθήσω καν

Γιατί ξέρω ένα πράγμα
Η αγάπη έρχεται στο φτερό
Γιατί απόψε θα είμαι στο πλευρό σου
Αλλά αύριο θα πετάξω

Από το βαθύτερο ωκεανό εώς την ψηλότερη κορυφή
Διασχίζοντας τα ακροσύνορα του ύπνου σου
Στις κοιλάδες όπου δεν τολμούμε να μιλήσουμε
Να είμαι στο πλευρό σου

Διασχίζοντας την απέραντη άγρια φύση
Οπού όλα τα θηρία σκύβουν τα κεφάλια
Αγάπη μου δεν θα αναπαυτώ ποτέ
Μέχρι να βρεθώ δίπλα σου

Κάθε μίλι και κάθε χρόνο
Χρόνος και απόσταση εξαφανίζονται
Δεν μπορώ να το εξηγήσω αυτό καλό μου
Δεν θα προσπαθήσω καν

Και ξέρω ένα πράγμα
Η αγάπη έρχεται στο φτερό
Και απόψε θα είμαι στο πλευρό σου
Αλλά αύριο θα πετάξω μακριά
Η αγάπη ανεβαίνει με την ημέρα
Και απόψε μπορεί να είμαι στο πλευρό σου
Αλλά αύριο θα πετάξω
Αύριο θα πετάξω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: